Current updates:
Selamat Datang ke ' TENTANG HATI '

Monday, August 22, 2011

Second chance :)

uke , ari nie aku nk cte psal second chance :)pda 20ogos bersamaan 20ramadhan,memandangk an buln yg baik nie aku tlh memaaf an n membri second chance utk seowg hamba Allah yg digelar LELAKI ..dlu aku sllu ckp , npe perlu diberi pelung kedue leps ati kte diskti ,,tp skrg aku da thu jwpn nye, all about LOVE <3..haish , aku hrap die dpt manfaat an peluang kedue nie coz no chance after dis ..:)
PERSOALAN ---  > y laki sllu xkisa if awek die merajuk ?
                                     - ---  > y laki sllu dpt kemaafan drpd permpuan ag cpt brbndg permpuan ?
     KENAPE ? KENAPE ? KENAPE ? =.='

p/s Kepada yang bergelar pasangan kepada seseorang, hargailah pasangan anda sebaiknya kerana peluang kedua belum tentu ada!

No comments:

Post a Comment