Current updates:
Selamat Datang ke ' TENTANG HATI '

Sunday, November 27, 2011

rindu :(

Salam~


 Heyy~! da cuti da kan?ouh best nye~tak payah buat homework :)*ingat ingat,next year SPM* but,busan gila woo duduk kat rumah,bukan pergi mana mana pun.Huhh!baru seminggu cuti but aku da rindu classmate aku :'(


But today aku bukan nak cerita pasal school holiday tapi pasal kawan sekolah rendah aku.tadi kan ,aku keluar dengan die org.SUMPAH RINDU DIE ORANG! :') kita orang plan nak pergi berempat,huda,fauzi,fuad and aku but last minute fuad tak jadi pergi.so,bertiga jela.kita orang gerak pukul 2 lebih gitu.Huda yang amik aku kat rumah.bila sampai kita org terus call fauzi tanya die kat mana.jumpa je aku tengok Fauzi da lain sikit.biasa la,da besar kan.hee.then ,die ajak pergi makan.kita orang turun nak makan kat mcD but mak oii.full.so,kat kfc je la.lepas masing masing da kenyang,kita orang pergi tawaf la kat dalam wetex tu.kat mana lagi kan.HAHA.jalan punya jalan jam da pukul 5.30 and masing masing da kena balik.tapi aku tak puas gila lepak dengan kau org.tak lepas lg rindu :( tp nak buat macam mana.tak pe,nanti kita hang lagi k :')


dalam post kali nie gak aku nak ucap kan selamat menyambut maal hijrah buat semua umat islam.semoga pada tahun 1433 Hijrah nie,kita jugak akan berhijrah untuk menjadi hamba yang lebih baik.:)


No comments:

Post a Comment