Current updates:
Selamat Datang ke ' TENTANG HATI '

Tuesday, May 29, 2012

Senangnya dalam hati

Assalammualaikum :)




Alhamdulillah now mid year dahh habis but takboleh suka suka sebab naik je cuti sekolah ada trial pulak.ok,aku busan asyik nak menghadap kertas ujian jee :( bila nak habis sekolah nie?errrrrr.tapi nanti dahh habis sekolah,mesti rindu nak sekolah kan?rindu nak layan kawan kawan aku yang awesome tuu :D
Act post nie bukan laa nak cerita pasal exam or kawan but aku nak cakap yang aku dah LUPA kan Dia.Ya Allah,akhirnya aku berjaya jugak :) sebab apa aku lupa kan die?sebab aku rasa aku memang taklayak untuk die,sebab aku taknak jadi perigi cari timba,sebab die banyak buat aku sakit dari happy and lastly sebab aku nak SPM :D sekarang aku hidup macaam seorang perempuan yang tak ada hati and i really really love it ! it's better than sayang someone yang taknampak kita kan? hewhew :D moral value yang aku dapat daripada Dia ialah,jangan senang nak bagi hati kat someone yang takpasti.aku harap benda nie takkan jadi lagi dalam life aku.aku just nak hidup happy sampai nafas aku yang terakhir :')
                                                                                                                   
                                                                                                                             

No comments:

Post a Comment